Telefonische support is in de hosting branche niet altijd vanzelfsprekend. Om de kosten laag te houden zijn er veel hosting providers die dit niet aanbieden. Echter zie je steeds meer hosting providers die het toch aanbieden. Soms tegen betaling of alleen als je klant bent en diensten afneemt.
Bij de klanten van Vimexx was de vraag naar telefonische support ook hoog en Vimexx heeft nu eindelijk het nieuws naar buiten gebracht dat zij ook telefonische support aanbieden. De telefonische support bij Vimexx is echter wel optioneel. Vragen die je hebt voor het aanschaffen van een hosting dienst of product zul je toch via de vaste supportkanalen moeten stellen. Hier voor kun je 7 dagen per week bij Vimexx terecht. Zowel via de chat als via een ticket kun je de vragen aan Vimexx stellen.
Telefonische support, 5 dagen per week
De optionele telefonische support van Vimexx is 5 dagen per week bereikbaar. Voor een bedrag van €9,95 per maand exclusief btw kun je al jouw vragen stellen aan de medewerkers van Vimexx.
Snelle chatsupport
Naast dat Vimexx nu ook telefonische support aanbiedt hebben zij het ook best goed gedaan in het onderzoek naar snelste support via chat. Zij eindigde in dit onderzoek als vijfde en reageerde gemiddeld binnen 1 minuut op verschillende vragen die er via de chat werden gesteld.